Повернення та обмін
Holy Lu (далі "Продавець") здійснює повернення та обмін товарів відповідно до законодавства України, в тому числі положень Закону "Про захист прав споживачів" та Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (далі "Постанова").
Відповідно до Постанови, обміну та поверненню не підлягають такі товари належної якості: парфумерно-косметичні вироби, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, вироби з натурального та штучного волосся.
В разі відмови від товару належної якості, яка мала місце при отриманні товару у відділенні Нової пошти або у присутності кур'єра, Покупець має право повернути товар Продавцю. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, за вирахуванням транспортних витрат (мінімальна сума вирахування 200грн). Тобто відмова від товару належної якості (без дефектів) можлива тільки у відділені поштового зв'язку, або у присутності кур'єра.
Продавець вживає всіх заходів для забезпечення максимально надійного пакування замовлення. При отриманні замовлення, Покупець оглядає отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено перевізником, Покупець не приймає доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомляє про це Продавця. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, і не оплачує транспортні витрати. Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються.
Замовлення, відправлене наложеним платежем, зберігається у відділення Нової пошти не більше 5-ти днів. На прохання Покупця строк може бути продовжено до 7 днів. Якщо Покупець не забрав замовлення вчасно, посилка повертається відправникові.
Оплата/передоплата повертається за вирахуванням транспортних та пакувальних витрат (мін.200грн).